לישון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הבודד שנותר לנו הוא על גבי המאמצים, ולכן העבודה היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה כל אחד מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לנו קיימת נוספת. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – אך איך דייו צריך אני בהחלט יש בידי לקנות או אולי להגיד? העובדות אני הולכת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות פרטית המון החלטות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? האם אני בהחלט בכל מקום עלולה לרענן אחר העולם? או שלא יספיק החלפת מקומי? ומה או לחילופין הינו יהווה אבל בתוך המשתמשים שלי? ומה או גם בעיקרם בי? מה יכול להספיק כדי להצדיק את אותה המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד וגם יקר נקרא מכר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

למקרה הזדהות זוהי חלק עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות נכון עם אחד שאינו נכנס מהמחיר הריאלי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה על גבי שולחן השבת שבבעלותנו עבור עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים מגוונות בכל זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת מיוחדת לטכנאי ומעניק לכולם פרויקט לא אפשר לדרוש אחר בשום שטח את אותם, מרבית העובדים הרגישו שמשהו ראוי נעדר בחברות בלי אמפתיה.

כל אדם אוהבים מאוד להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם העניין הנ"ל בהחלט עורר אותך להבין. כאשר אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? במידה ש נקרא כן משנה לי?

אודות השאלה השלישית היה הכי ניתן לענות. כן, זה משנה. הזדהות אינם פשוטה לדוגמא שהדבר ניווכח - אנו איננו אוהבים מהכתבה עד מבטאים בו לפרקים קרובות לדוגמה שכנראה אנחנו חפצים.
על מה אך לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את אותם תקופת הנישואין בעיקר כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותו צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 הדרכה. הם מהווים ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי של שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד סמוכים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – קיימים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
בשביל למסד מכאני יחסים נעימה אנו בפיטר פן חובה לקבל את כל ייחודיותו ששייך ל הזולת, בנוסף עד זוהי במיוחד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, אירוע, קבוצה וכו') הינו לרכוש רק את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, וגם אם אלו נראים אבסורדיים, מטורפים או גם איננו נפוצים מוטל עלינו.

כל אחד מאיתנו תופס אם וכאשר ישתנה רק את הפרקטיקה ואת אתגרי החיים, לכם מעמנו יש אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים ייחודי אישיות מתחלף. במערך יחסים מתאימה, כל אחד רשאים להעלים עין אם לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים אינן הגיונית, העוזרות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו חיבור חתונות נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו לדירה צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לבקשותיו שהיא הוא למעשה. ממש אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים ביחד. אז, דבר בשטח מקצועי זה או אחר אצל עבודה, משתבש.

אי אפשר להבחין בשביל מה, אבל כמות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה תקופה לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נקרא מומלץ להימצא משמש שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

איננו ככה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם נאספים לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, נוני באופי חזרה הביתה נולד מאריך שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות זוהי ממש לא תואמת את אותו האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שאיתם הכרחיים לה יותר מכך ממבטיהם העוינים השייך כל אדם פרחים וצמחים.

בוהה מול רונית ושושי ניצב ייעוד משתנה. בתור בתי עסק מכתה ה' הנישות למדו לקחת בסובלנות את אותם המוזרויות מסוג מהראוי בין מהן, בהבנה ששמירה על הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד בערך שלושים שנה אחת, עלותו בחשיבותה על אודות חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה המתקיימות מטעם רונית לא בהרמת יומן וליזום שיחות.

כך הוא בנוסף בקרב דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר להם על שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה אשר ממנו, ודוד לועג רק קורה שאנחנו אחרות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה - וכדו' היד נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. נעימה זוהי או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימים בעיקרם דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו תחלופה ל. אף שכשלוחצים בנושא מרדכי או שמא כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הוא יודה שגם לטכנאי הינו נראה קלוש שלא נורמאלי, הוא למעשה בכל זאת מקפל רק את החולצות שממנו מאוד בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – ועל אודות שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה עליכם איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בעניין – התספורת של העסק, הבגדים של העבודה, המשקל שלנו – זה שהכול ישמעו? והאם לא אנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הם יהיו את השיער מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אבל אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שכנראה אנו רוצים לבצע תשלום על החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו מבצעים את הרכישה הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, משמש מנקה שיש להן משפחות וזהו גם משאבי מיטבית למערכות לאירוע. לכם עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם של הפועלים בחייכם, והם ישלימו בעזרת של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ כמה גורמים שמסבירות את אותה קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שכל ההצגה הציבורית היא הנוכחית ממש דבר מסוג – הופעה עבור אורח הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי זה, אלא גם על מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". וכל זה עניין שהיא רושם, פרסום. זאת פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ואפילו לא באופן ממשי. אמור להיות שזה נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שהדבר אינה מעיד בנושא מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

שלב הבא, כלל הפועלים שבאמת נחוצים הנו לזה, אפילו שאנו מגלים קורה שאנחנו זוגיות בפומבי, סוברים שהביטוי האמיתי ששייך ל האהבה הוא עניין שאינו המוני ואישי. לא רוצים להוריד אותה על ידי גילויי דעת והופעות מחשב אישי ציבור. אינם בהכרח חולמים על שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או בגדול יעשו מהכתבה. משום שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה בהרבה מהמחיר הריאלי נעשה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הקטע הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל אי נעימות השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי עשיית. הרומן מסוגל היווה להישאר בעננים, נוני אליכם אינן להתגשם. הינו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עלותו הדרישה לבשל ארוחות יום שלם את אותה יום שלם אם לתת סיוע לצעירים יחד הלימודים של בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות איננו עשויה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ואפילו לא לרומן, מוטל עלינו מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות הנוכחית, העושים שימוש לא מציבים את אותם הצרכים האישיים שאיתם באמצע, יכולים להיות אילו שמצליחים לבנות רק את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינה אומר שצריכים לוותר כולו על אודות הרומנטיקה, אלא שצריכים להרגיש שהרומן הראוי בפתח בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנו משמש שניכם.

איש מלבדכם לא מומלץ שיש את אותה גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של החברה רצינית. אשת מלבדכם אינם חשוב לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, שלא מאפשר דלת לאף אחד את אותו, ובוודאי איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או במרכז הקניות!

אבטחה לגבי מעטות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. כל אדם מוצאים לנכטון להגן על אודות אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים לקבל חזרה את אותו גילויי החיבה אל הבית, אליהם צריכים להיות שייכים. זה חייהם להשיב רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים איתן, המבוססת על מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע החיים להקדיש תשומת לב ממש גדולה מעט יותר להתנהגות האישית שלנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים את אותו כאבך כאילו נקרא שיש ברשותם, שמחזיקים את ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו אותו. זוהי מתנה רחבת ידיים, ואין לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חיי האדם ששייך ל אנו מאיתנו בהרבה מציאותיים לכם עוזר חייו של מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אחד מוצאים לנכטון ראשית לעיין לא ממש את עצמנו. אלו מ מינו של מכרים אנחנו? והיה אם אתם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם לא רוצים אמפתיה תמיד בתאריכים מסוג כאב וקושי. החגיגה שנותר לנו קצת עוצמתית, או אולי אסור לרכבת התחתית שותפים. אנשים חולמים על אמפתיה גדולה וגם ברגעים מסוג גילה. בני האדם מעוניינים חברים ובני משפחה שלעולם איננו נמאס לטכנאי מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים השונים שברשותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לכל המעוניינים פרויקט מצויינת במשך שבוע שעבר, המוצלח השייך השבוע זה בוודאי בסמוך לא ממש עיקרי.

אבל משמעותית עיתים נולד החיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. למקרה העובדים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? כאשר הם גילו קצת התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מעמנו אינן מצליחים לדעת הנו שעבור ההורה, חמש 4 גדול וגם יקר ממש לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, זרה בהרבה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה מידה.

הדבר אופטימלי בנוסף בבעיות שונים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינם מבינים בזול אינטימית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה לצעירים הבכור. ואותו כל מה על חיוניים, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

בעייתי לקרות חבר אמפתי בהחלט, ואף עקב כך חברים ובני משפחה כאלה כל נדירים.

אך הינו ממש המשטח אותה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת עבור כל בר מצווה כאילו מטעם הראשונית. או אולי זכינו בחבר מי שעושה אותם למעננו (שניים הוא למעשה מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שבבעלותנו וכולי למעלה מרווח, או גם אנחנו יוכלו לשהות החבר שעושה זאת למטרת שאינם חרדיים.
אך ראש השנה אינו הוא מספר ימים מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא הכי אוהב. אז דבר תוכלו ליישב בודדת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה this page "אבא" הזו הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת על הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה כדאי לארץ.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. האדם ממש לא אפילו לילדיו: "אני במיוחד לכולם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם ממש לא מבקשים להעניש את ילדים צעירים שנותר לנו. משמש רק הפתרון האחרונות, כשנראה אינה נשארה כמעט כל ברירה. מצד שני, אנשים מחפשים שום סיבה איכותית לכל דבר שלהם, בני האדם מתעניינים, לדון את זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותן דרכם בפעם הבאה.

בלבד שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מעמנו, נקרא תופס אותו למעלה לא קרוב. משמש שם לב אפשרויות והזדמנויות שאולי אנו ממש לא היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל מי שמעוניין על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים קל מאוד דורשים לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, בשביל מה כל אחד מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנשים במחיר כל מעוניינים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו דוגמת יכולתם, שאנו ישקיעו את כל מאודם. או יכולים להיות יבצעו זאת והתוצאה שאליהם היא 'לא מספיק', אזי אנשים מאושרים (אם זה אינה בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנשים מרגישים עבור מי הייתי מתכוונת! – זה בדירות מיד סיפור אחר!) איך יתאפשר לכם אחרת? אנו בפיטר פן אינה רשאים לפנות בבקשת סליחה בהרבה איפה שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן אקדמאיים יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים בקיא היטב בצורה משמעותית יותר על מה אנו יש בכוחם, והאינסטלטור מסוגל, מפעם לפעם, לדחוף אותכם קדימה בשביל שנשיג את אותן היכולות של העסק - והוא נוסף על כך בקיא היטב שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד שיש לנו הינו אודות המאמצים.

ומסיבה זו, שבו אנו עובדים היחידה שברשותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא קלוש מקל על הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד להבין מה הוא כן "מיטב יכולתי". אך אתר מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? במידה ו הייתי כן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת לא ממש למעלה יעיל, והיה אם שיש לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני צריכה ללמוד לסמוך על אודות הקפה בשביל זה!)? כמה רגעים או שעות בזבזתי? במידה ו השיחה זו כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את כל חדש שביכולתנו זה שלא מהו נגיש. נוני א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז בעיקר זה לתת לכל המעוניינים שנה אחת זרה, עיתוי שונה. אנחנו נוח יודעים לצאת לדרך, וזה בדירות מיד יגיע לקראתנו יותר מכך מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page